1 лют. 2021 р.

Шановні батьки! Запрошуємо Вас дотримуватися таких правил

 Шановні батьки! 
Запрошуємо Вас дотримуватися таких правил:

1. Вчасно приводити та забирати дитину з дошкільного закладу.
2. Якщо Ви запізнюєтеся, попередьте, будь ласка, вихователів телефонним дзвінком. І коли Ви привели дитину із запізненням, Вам слід дочекатися вихователя і передати йому дитину.
3. Поважати людську гідність і професійну честь працівників ДНЗ. Виявляти до них повагу в присутності дитини.
4. Неприпустимо розмовляти в ДНЗ ненормативною лексикою та підвищеним тоном будь з ким - батьками, дітьми, працівниками.
5. Поважати гідність своєї дитини та інших дітей.
6. Виконувати рекомендації педагогічних та медичних працівників ДНЗ щодо розвитку, виховання, зміцнення здоров'я дитини та її гігієни.
7. Приводити дитину в ДНЗ в чистому одязі, у взутті, що відповідає розміру ноги дитини та санітарно-гігієнічним вимогам.
8. Приводити в ДНЗ здорову дитину, повідомляти вихователя про її самопочуття вдома та незвичайні випадки (падіння, ушкодження, скарги на погане самопочуття тощо).
9. Своєчасно повідомляти адміністрацію закладу про хворобу дитини та інші причини її відсутності в ДНЗ.  
10. Вихователь та медична сестра зобов’язані щодня оглядати дитину з метою своєчасного виявлення ознак хвороб (сипу, розчосу, загноєння очей і ін.), нездужання (головний біль, хворе горло, слинотеча та ін.), тілесних ушкоджень (синці, подряпини, гулі тощо).

1 коментар:

  1. Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
    для бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
    Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.

    ВідповістиВидалити